Vragen over de webshop

Tijdens het online shoppen, het afronden van je bestelling of na ontvangst van je bestelling kan het natuurlijk voorkomen dat je vragen hebt. Hier vind je de meest gestelde vragen van onze klanten. Staat je vraag er niet bij? Dan kun je natuurlijk altijd contact opnemen, we helpen je graag.

Kan ik een bestelling nog annuleren?

Een bestelling kan nog worden geannuleerd indien deze nog niet is verzonden. De status van je bestelling vind je bij orderstatus. Neem contact met ons op om een bestelling te annuleren. Dit kan via de chat. Buiten werktijd stuur je een bericht via de contactpagina.

Wat is de levertijd?

Bij elk product in de webshop staat de actuele levertijd. In de orderbevestiging staat aangegeven wanneer je het product kunt verwachten. Sommige producten hebben een aangepaste levertijd. Kijk hiervoor altijd goed op de productpagina zelf. Indien je voor 17.00 uur besteld dan heb je meestal het product de volgende dag in huis. Je ontvangt een e-mail van PostNL waarmee je de bestelling kunt volgen. Het kan zijn dat door omstandigheden de levering vertraagd is of bij de buren is afgeleverd. Heb je vragen over de bezorging, neem dan contact op.

Betalen in de webshop

Of je nu gelijk wilt betalen of liever achteraf betaalt. Alle bekende betaalmogelijkheden biedt onze webshop aan. Selecteer eenvoudig jouw gewenste betaalmethode tijdens het afrekenen. Alle prijzen op onze website zijn inclusief btw. Voor alle betaalmethodes worden geen extra kosten in rekening gebracht. Geweigerd door Klarna? Dat is erg vervelend. De reden? Wij weten weet het in elk geval niet. Ons advies is om hierover contact te zoeken met Klarna. Ze hebben een helpdesk, deze kun je telefonisch bereiken: 020–8082852.

Wat zijn de verzendkosten?

Bij bestellingen vanaf 30,- euro betaal je geen verzendkosten. Want naast verzendkosten hebben wij ook kosten om jouw bestelling te verwerken. Denk hierbij aan bijvoorbeeld onze collega’s die jouw product in ons magazijn zoeken en verpakken. En natuurlijk PostNL die de bestelling komt bezorgen. Bestellingen onder de 30,- kunnen we daarom niet gratis versturen. De verzendkosten zijn dan naar verhouding te groot. Je betaalt bij ons 3,95 verzendkosten. Voor België en Duitsland betaal je 5,95 aan verzendkosten en is de verzending gratis boven bestedingen vanaf 50,-

Retour sturen

Als je het product niet wil houden, moet je dit binnen 14 dagen nadat je het product hebt ontvangen aan ons melden. Je kunt dit doen met een e-mail of door gewoon door het product terug te sturen. De reden hoef je niet te vermelden. Nadat je de retour hebt gemeld, heb je nog eens 14 dagen de tijd om je product terug te sturen. Wij vergoeden geen verzendkosten van de retourzending. Bewaar ook je verzendbewijs.